close

從我的 iPad 傳送  2012年9月13日

Hi Kenny,

 

I knew all your efforts for animals....really appreciate about your efforts.

And this is a case to protect our lovely animals free from bad health.

Could you help to investigate medications and chemical added feedings to our lovely animals.

 

It's really a big issue about their health and lives.

I hope HSUS can help these animals free from chemical damage.

It's really a very very very very very  very very very very very very very very very very very very .................. much painful situation to them.

 

Could you do your effort to push your government to avoid to and stop feeding our lovely animals  these kinds of chemical things that let them painful very much.

 

Do you read my mail to Wayne before,

I hope you can discuss this issue to your daily work from now on.

 

If you have further information,

Please let me know.

 

Much care about this!

 

 

 

 Hi Kenny,

 

 

我了解你們為動物所做的一切,真的很謝謝你們為動物們所做的努力。

 

今天我要跟你們說的這件事,事關乎保護我們的動物們,讓他們免於受到健康上的傷害。

 

你們可以幫忙調查,關於動物飼料裡頭的,化學添加物和藥品嗎。

這對他們的健康,真的事一件很重要的事。

我希望貴單位HSUS可以幫助這些動物免於化學傷害。

 

這對他們來說真的事一件非常非常非常非常...........痛苦的情境。

 

可不可以請你們向你們的政府單位施力,好讓他們能停止餵食這些讓動物們痛苦不堪的化學添加物。

 

你有讀過我之前寫給Wayne的信嗎,

我希望你們能將這個議題加入你們日常工作的內容裡頭。

 

如果有進一步的消息,請讓我知道。

 

我非常關心這事!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sabbath1718 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()